Spirální stabilizace

Aktualizováno: 7 července, 2021
Navigace:
Doba čtení: 1 min

Pokud hledáte nejlepší cvičení proti bolestem zad, k rehabilitaci výhřezu meziobratlové ploténky, skoliózy nebo osteoporózy, jste tu správně. Pan doktor Smíšek vyvinul metodu Spirální stabilizace, která má u těchto potíží výborné výsledky. Je zapotřebí koupit pružnou gumu na cvičení, nechat se naučit sestavu cviků, a pak už jen denně cvičit.

Každý cvik 10x, pak taková sestava zabere sotva 15 minut. Podívejte se na video, kde ukazuji, jak na to, nebo na youtube kanál Spirální stabilizace. Jsem certifikovaný lektor metody, můžete se proto objednat na individuální hodinu cvičení, kde si vše vysvětlíme.

Cvičení mi v minulosti velice pomohlo při bolestech zad z namáhavé práce v kuchyni. Ranní sestava pomůže aktivovat hluboký stabilizační systém páteře a zlepší vám držení těla na půl dne. Odpoledne nebo večer doporučuji zopakovat. Nebo kdykoli v průběhu dne. Cvičení nemůže ublížit, pokud necvičíme přes bolest, naopak při správném provedení přináší rychlou úlevu. Pro začátek stačí 2 cviky, později výše uvedená sestava 5 základních pozic, ačkoli specifických možností je daleko více. Neváhejte a začněte s cvičením co nejdříve, jeho zdravotní přínos je obrovský!

Pomohl vám článek?
Dislike 0
Předchozí: Život má smysl

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Máte otázky k výživě, vaření, pohybu nebo zdraví?