Nová výživová doporučení

Aktualizováno: 1 července, 2021
Navigace:
Doba čtení: 1 min
Zastoupení potravin ve zdravém talíři podle www.cojist.cz

Dovoluji si volně citovat výše uvedenou platformu Průvodce skutečným jídlem:

Zdravá strava je založená na skutečných potravinách a jídlech z nich. Základem zdraví totiž není zázračný poměr živin, počet gramů nějaké potraviny ani počet kalorií nebo porcí. Zdravá strava může mít různé podoby… Některým lidem vyhovuje a prospívá jíst častěji v menších porcích, třeba 5x denně. Jiní nesnídají, spokojí se s jedním či dvěma většími jídly, dobře snáší půsty, a přesto mají normální hmotnost a čilý metabolismus. I na to myslíme v obezitologické ambulanci. Čeká vás zde vstupní rozhovor, kde se budeme věnovat i zjištění vašich návyků a jejich porovnání s metabolickými potřebami vašeho těla.

Mnohým z nás bude vyhovovat zobrazená vyvážená strava, někomu může více prospívat rostlinná strava s vyšším obsahem sacharidů a jinému nízkosacharidová strava s vyšším podílem tuků a bílkovin. Další podrobnosti a příklady co ano a co ne najdete na stránce www.cojist.cz

V naší ambulanci máme zkušenosti se všemi uvedenými variantami, proto máte-li jakékoli dotazy či zájem o individuální nutriční terapii, neváhejte nás kontaktovat!

Pomohl vám článek?
Dislike 0
Předchozí: Bez pecek!?
Další: Superpotraviny – ano či ne?

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Máte otázky k výživě, vaření, pohybu nebo zdraví?